HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
panasonic NE9PKE
bokkegokke
hejsa...

har et spørgsmål ang omtalte VP (i overskriften) hvor stor temp skal/kan den varme med hvis man måler på de ribber den skyder luften ud igennem...

min kommer MAX op på 52 grader hvis man bruger lasertermometer inde på (disse ribber) imens den er sat på POWERFULL

synes det er ret lidt og i alm mode kører den med en temp på 32 grader !!!! halv fesen luft der kommer ud også selvom jeg skruer op temp

mvh lars
 
hamselv
Det lyder ærlig talt ikke som om du overhovedet har sat dig ind i hvad det er for et apparat, og hvordan det virker.

Powerfull bruges når man vil skifte hurtigt, og funktionen setpunktsforskyder bare. Den flytter ikke på ydeevnen.

52° må vist betegnes som overordentlig fint.

32° er ren fornuft og fordi den i kraft af at være en inverter nedregulerer til behovet = større virkningsgrad.

Har sælger/installatør intet forklaret dig om hvad du har købt?
 
hamselv
Hvis det kniber den at varme og/eller den rimer i striber er problemet nærmere kølemiddeltab.
 
Heat
Min varmepumpe liger omkring 45-48 ved sidste service i indblæsnings temperatur. Da vi fik lavet service sidst af montøren fra: https://www.Heatnow.dk/ - Sagde han at udblæsningstemperaturen gerne skulle ligge på minimum: 45 ved fuld knald. Dog afhænger det selvfølgelig af temperaturen inde i huset.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

21,972,858 Unikke besøg
XHTML CSS