HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
varmepumpe på taget
Wichmand
Jeg skal have installeret en vøLund varmepumpe. Har du tag på Ca 10 hældning.
Så tænkte det ville være smart at sætte den på garagetaget. Indedele er lige nedenunder. Hvad har i af fordel ulemper ved den losning?
 
Heat
Den kan fint stå deroppe vil jeg mene. Bare husk den afrimer en del når det er koldt så der skal være et mellemrum mellem taget og ude delen. Derudover kommer den selvfølgelig til og stå lidt hårdt for vind og vejr. Jeg fik selv monteret oven på taget på mit værksted. Fik monteret en Toshiba 8-25 luft/luft varmepumpe.

Held og lykke med dit projekt Wichmand.
Redigeret af Admin d. 19-12-2015 10:30
 
KNVarme
Fordelen er nok at den ikke tager gulvplads og at alle kan se at du nu har en pengesparende opvarmning. Ulempen er at lyden rejser meget langt ud i landskabet når lydkilden står højt oppe. En anden ulempe er at servicemanden der skal tilse dit anlæg kan skvatte ned. Nogle tager tillæg for at lave sådan noget. Andre ikke. Spørg dig for.
Advarsel: Jeg installerer og forhandler og rådgiver om varmepumper. Men mine meninger er mine egne.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 8

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,145,380 Unikke besøg
XHTML CSS