HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Sommertid
orc
Så er det endelig blevet sommer og huset er blevet varmt - også om aftenen. Desværre har vores varmepumpe ikke fundet ud af det, da føleren jo sidder udendørs. Sommertidsstyring er sat til 16 grader, men er der ikke en måde hvorpå man helt kan afbryde varmen på uden at det går ud over varmt vand? Jeg har et Bosch EHP 7 LW/M som vistnok har en styring fra IVT eller så'en.

Tak for alle svar.
Ole
 
hamselv
Du kan da bare sænke sommertidsstyringen. Ned til 10 grader er muligt.

Ellers kan du fikse det på tilpasning af varmekurven. Eller manuelt stille finindstilling af kurven til minus 10
 
thsoe
hej hamselv

hvad pokker er det for et VE anlæg?

thsoe
IVT Greenline 7. 350 meter slange. 170 kvm hus. 60 kvm gulvarme. Rest radiator
 
hamselv
2 x Howal vekslere koblet i modstrøm. Camfil kuvertfiltre G85 ud og F85 ind, i standard kvartceller. Opbygget i skabsmodul på højkant med alle 4 rør ovenud. Plads til indbygning af varme/køle efter behov. Dobbeltvirkende bypass kan etableret.
Lavet i plastsisol plade. Sandwich konstruktion med 50mm isolering og professionelle låse.

Ventilatorer er TFER200 tagventilator for udsug. K160XL for indblæsning. Hovedlyddæmper og dæmpere på alle grene. Emhætte og tørretumbler kommer på. KSO udsugning og Haltons fine ULA til indblæsning.

....idag ville jeg nok have købt mig en Genvex Energy II
Grin

 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 9

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,222,266 Unikke besøg
XHTML CSS