HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
montering af fighter 1245
lajn
Hej
Jeg har lige fået installeret min VP, ser ud til at kører fint.
Men nu har jeg læst i brugervejledning og der står der at den altid skal stå op under transport det gjorde den ikke smeden kom med den i bilen, der lagede den ned, kan det skade pumpen ?
Redigeret af lajn d. 05-12-2010 20:19
 
woebbe jordvarme siden 1985
Hej lajn, tillykke med dit nye jordvarmeanlæg, jeg har selv en fighter 1245 8 kw det er en rigtig god varmepumpe som jeg tror du bliver glad for, der er virkelig mange parameterer man kan justere på og det er relativt let og enkelt. jeg tror at det er lidt ligesom med et køleskab, det skal også stå oprejst og hvis det bliver lagt ned så skal der gå ca 4 timer før det må startes, men jeg ville nu i dit tilfælde ringe til vølund varmeteknik på tlf 97172033 og spørge, bed om at tale med afdelingen for service på varmepumper så får du rigtigt svar. her kan du også spørge til vølunds 5 års garanti ( hvis du ikke allerede kender den) som kræver en registrering hos vølund varmeteknik af dit anlæg m.m.Smile


jordvarme anlæg vølund f 1245 8 kwh, ca 520 m slange i 2 lag. hus 250 m2 fra 1985 gulvvarme over alt. ventilationsanlæg med varmegenvinding. indetemperatur ca 23 graderWinkvarmepumpens årsforbrug i : 2010 = 5000kwh, 2011 = 4950kwh, 2014 = 4398kwh.
Jordvarmen opvarmer også mit 1900 liters UDENDØRS SPABAD. med 38 grader varmt vand sommer og vinterGrin
Pr.21/9 2012 48 stk 250w solcellepaneler fordelt på syd,øst og vest vendte tagflader med danfoss tlx + 12,5 kwh inverter begrænset til 6 kwp. solcelleproduction i 2014 = 10070 kWh Grin
 
lajn
Tak
jeg tror også jeg bliver glad for den, flytter først ind om 2 måneder hvis der komme lidt varme igen så de kan murerAngry udvendig.

men den kan nemt varme huset op, de sidste 3 dage har den holdt 25 grader i huset mangler stadigvæk 300mm iso. på loft så den kan nemt klare opgaven

ringer til vølund imorgen og hører om det med 5 års garanti tak for hjælpen Wink



vølund fighter 1245 6KW 300meter rør i ler 173m2 klasse 1 hus
fra 2011 Grin
 
lajn
hvilke slags isolering bruger man på rør til brinen,
jeg kan stadigvæk se is på mine de er isoleret med noget der ligner glasuld rør
lajn tilknyttede følgende billede:fil:
Du har ikke lov til at se downloads i denne debat.

Redigeret af lajn d. 12-12-2010 18:31
vølund fighter 1245 6KW 300meter rør i ler 173m2 klasse 1 hus
fra 2011 Grin
 
lajn

Citer

lajn skrev:
hvilke slags isolering bruger man på rør til brinen,
jeg kan stadigvæk se is på mine de er isoleret med noget der ligner glasuld rør
lajn tilknyttede følgende billede:fil:
Du har ikke lov til at se downloads i denne debat.

vølund fighter 1245 6KW 300meter rør i ler 173m2 klasse 1 hus
fra 2011 Grin
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,298
Nyeste bruger: Ove
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,358,353 Unikke besøg
XHTML CSS