HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til Danfoss online.??
Tusse
Hej jeg har for ca en måned siden fået installeret en Danfoss DHP-H Opti pro varmepumpe.

Pumpen kører rigtig godt, men jeg har lidt problemer med danfoss online.

Online systemet er eftermonteret for et par dage siden og kører over mobil nettet via et sim kort og en antenne.

Jeg troede at jeg ville kunne bruge online systemet til at se noget statistik over et par dage, uger, måneder osv.

Problemet er at hvis man ikke er logget ind på pumpen, så sender den kun opdateringer ca hver 2. time og det gør jo at man ikke kan følge med i hvor mange starter osv pumpen rent faktisk laver.

Jeg har vedhæftet et screen shot af integral kurven fra de sidste ca 3 døgn som klart viser at man ikke rigtigt kan bruge kurven til noget og de gælder alle parametre i systemet.

Så mit spørgsmål er selvfølgelig om der er nogen her i dette forum som har erfaring med dette produkt som evt. kan fortælle mig hvad det er jeg gør forkert, eller hvilken instilling man lige skal pille ved for at få det til at bliver bedre.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe. Wink
Tusse tilknyttede følgende billede:fil:
1.pdf [257.66kB / 1112 Downloads]

Redigeret af Tusse d. 05-02-2011 17:26
Danfoss DHP-H 8 Opti pro, 350 meter slange, 144 Kvm hus med et strengs system til 7 radiatorer og gulvvarme i bade værelse. Holder fint 21-22 grader. 100 liters Nibe buffertank. Drift fra d. 5 januar 2011
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,255,924 Unikke besøg
XHTML CSS