HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Noget nyt og spændende på vej
allankj1
Det rigtige er følgende.

Du må aldrig sende mere end 6 kw ud på nette i øjeblikseffekt. Har du et anlæg der kan yde maks 6 kw er det okay. Skinner solen meget et år og du producere 7.200 kwh et år må dette godt lægges på nettet. Du må bare aldrig oversige 6 kw i øjeblikseffekt. 6 kw og 6.000 kwh har ikke noget med hinanden at gøre.

Sveigaard.dk har fået bekræftet at du ikke kan afskrive varmepumpen. Begyndelsen for dette skulle være at den ikke er tilsluttet det offentlige net. Hvorimod solcellerene er tilsluttet det offentlige net.

Ring eventuelt til ham og få en snak om det. Han kan forklare mere om det.
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
allankj1
Afgørelse fra SKAT

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1965177&vId=0&search=solcelleanlæg*
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
allankj1
Taget fra debat på ing.dk

Jeg ved, at mange revisorer har undersøgt det, og at de alle er kommet til det resultat, at solcelleanlæg mv., der er sluttet på elnettet, er omfattet af reglerne for erhvervsvirksomheder, dvs. at der kan foretages skattemæssige afskrivninger. Personlig venter jeg på, at den nye regering skal vedtage, at investeringer foretaget i 2012 kan straksafskrives. Bagsiden kan være, at retten til arbejdsløshedsunderstøttelse kan mistes pga. denne erhvervsvirksomhed.
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,231,032 Unikke besøg
XHTML CSS