HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Mit nye tyndfilmsanlæg 5880w
Gert
Hej med jer. Nu kunne jeg ikke vente længere med at få monteret solceller.Anlægget er fra vind og sol og består af 42 CIS paneler a 140w fra japanske Solar Frontier.Disse fylder 52m2 .Inverteren er en 3 faset Danfoss TLX 8.Den årlige produktion er beregnet til 5985kwh. Det bliver spændende og se om det holder. Nu mangler jeg kun lidt overvågning. Det er en Web log comfort med touch screen. Alt sammen ser ud til at være virkelig kvali´. Blev startet d. 2-12 og har nu lavet 33kwh Smile
Lavenergi bjælke hus klasse 2, 200m2. Fra 2008
6kw Vagn Tanderup jordvarme behovstyret
2*200m jordslange. Års forb.3500 kwt. Års cop 3,8.
9m2 solfangere samt 500L akk. opstartet april 2010. Veksler bygget ind, så varme fra sol kan optimere brine temp. solcelle anlæg 5880w tyndfilms opstartet dec. 2011
 
allankj1
Du er ikke alene om at investere i dette år.

Lidt mere info.

http://ing.dk/artikel/124983-energi-midt-kan-ikke-foelge-med-solcelle-efterspoergslen
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,231,028 Unikke besøg
XHTML CSS