HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
høj retur fejl vp (gt9)
jensen29
hey der ude mangler lidt hjælp her..

konen og min lejer et nedlagt landejendom hvor der er jordvarme og ja har ike så meget forstand på det men den kommer med en fejl og den kommer for det meste om vinteren da det er der vi bruge varme som sådan...

har læst lidt at det er fordi den sender for varmt vand tilbage men hva gør jeg får den ikke skal komme med den fejl igen for den gå ned når fejlen kommer og så køre den ikke før man har kvittet for det...


jordvarme er en bosch ehp6/7/9/11 lw/m eller EHP 6/7/9/11/14/17 LW så lige hva det er for en af dem ved jeg så ikke lige men er det der står i bladet...


håber på lidt hjælp..
 
lars-jacobsen
Tag et kik på side 74 i manualer her:

http://www.bosch-climate.dk/files/201107141404220.1%20Installationsvejledning%20LW_M1.3.pdf
Bosch EHP7 LW/M, 110L buffer, 2*300m slange. Nilan Comfort 450 Ventilation
Energiklasse 2 hus fra 2010 på 213 m2 + 22 m2 1.sal. Åbent til kip overalt (5,6 m) => 717m3 opvarmet/ventileret volume. Gulvvarme overalt, rum temperatur ca. 22-24 grader.
2010-2020: Graddagekorigeret normforbrug i perioden: 5.494kwh, ved fordeling af Varme/Vand: 87/13 %
Op til 5 personer i husstanden, hvoraf 3 er teenagere.
Deltager i "Styr din varmepumpe", (nr.99) samt egne data på:
Strammelse.stokerlog.dk
 
hamselv
Følerfejl eller fejl på trevejsventil. Det tager ikke lang tid at lokalisere når man er på stedet. Begge reservedele har man i bilen, når man kører på service. En anden mulighed kan være forkert opbygning af anlægget, forkert eller uhensigtsmæssig placering af omløb, eller uhensigtsmæssig justering af varmepumpe.

Jeg kan anbefale dig at få udført et eftersyn af en med viden om anlæggene fra Tranås....
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,298
Nyeste bruger: Ove
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,350,086 Unikke besøg
XHTML CSS