HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Et solcelletilbud fra DE
our
Fandt lige et tilbud på nettet som jeg egentlig gerne ville dele med jer, men jeg ved ikke rigtig om jeg må smide et link ?

Det ser sådan ud.:

"6,24 KWp (6,00 KWp AC) Solcelle komplet Pakke (DK)

32 stk. 195W+ Monokrystallinska Solcelle Moduleur (158 x 80,8 cm)
1 stk. 6KW (AC) Dansk DANFOSS Inverter
1 Sæt montagemateriale (Standard)

incl. Transport til Danmark 9.914,97 Euro"

- Med dagens kurs får jeg det til omkring 73 af de lange - incl 19% tysk moms.
Det er vist umidelbart det billigste 6KW anlæg jeg har set.

Jeg har desværre ingen forstand på solceller, og aner derfor ikke om anlægget er noget skrammel.
I givet fald beklager jeg.

Her er lidt tekst fra annoncen.:

"Vi tilbyder dem en komplet pakke tilpasset til det Danske marked med 6,24 KWp (6,00 KWp
AC) til en speciel eksport pris, begrænset parti, tilbudsprisen gælder kun så længe lager
haves.
Det leveres som gør det selv byggesæt uden montage. Pakken indeholder udelukkende
kvalitets solcelle komponenter bestående af:
195W+ højtydende monokrystallinske moduler Type PHOTON Solar HDS195M-72 (mål: 158
x 80,8cm), TÜV certificeret med 25 års ydelses garanti fra producenten. Tysk mærkevare
Inverter type Danfoss TLXpro 6KW 5 års producentgaranti, International Software: med
lande-indstilling Dansk (tysk/engelsk). Standard underkonstruktion med montagemateriale og
solcellekabel. Designet til opretstående montage af moduler på standard tagsten."

Håber ikke at jeg med ovennævnte er i strid med forummets regler.
Beklager hvis dette skulle være tilfældet.
Danfoss DHP-H 10 (9kw)
3x200m i 2 lag.
500 ltr akkumuleringstank.
8,8 m2 solvarme tilsluttes, når der bliver tid.
 
Green bay
Du glemte dette. Wink
BEMÆRK VENLIGST: Vores PV pakke priser til Danmark er berænsede til D. 20. April 2012.
Vølund Fighter 1245 8KW 161 hus + 65 garage. Gulv varme over alt, også i garagen. UVK 40 Liter buffertank. Energiklasse 1 hus. Byggeår 2010..Huscompagniet : 1 barn og 2 voksne.
Hvis jordslangerne er korrekt dimensionerede, vil temperaturen i væsken (brinen) i jordslangen næppe komme lavere ned end lige under frysepunktet, og jordtemperaturen vil være lige over frysepunktet: Citat Per Pedersen og Emil Jacobsen, Center for Køle- og Varmepumpeteknik, Teknologisk Institut. Nu med Solceller. 7,2kw
 
our
Oooh...
Den missede jeg lige Frown

Men mon ikke de kan lave et lignende tilbud igen ved forespørgsel Smile
Danfoss DHP-H 10 (9kw)
3x200m i 2 lag.
500 ltr akkumuleringstank.
8,8 m2 solvarme tilsluttes, når der bliver tid.
 
allankj1
Husk at der på Danfoss inverteren skal monteres et HPFI RELÆ af type B. Det koster 4000-5000 kr. Hvad med kabler? Er dette med?
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
lars-jacobsen
Photon solars priser holder nok stadigvæk selvom vi er efter d. 20. April
Deres priser er faktisk faldet løbende siden december 2011 selvom de helet tiden har skrevet det modsatte.

Der er også:

http://www.wilberts-solar.de/

De er meget brugt/anbefalet på www.solcelledabat.dk
Bosch EHP7 LW/M, 110L buffer, 2*300m slange. Nilan Comfort 450 Ventilation
Energiklasse 2 hus fra 2010 på 213 m2 + 22 m2 1.sal. Åbent til kip overalt (5,6 m) => 717m3 opvarmet/ventileret volume. Gulvvarme overalt, rum temperatur ca. 22-24 grader.
2010-2020: Graddagekorigeret normforbrug i perioden: 5.494kwh, ved fordeling af Varme/Vand: 87/13 %
Op til 5 personer i husstanden, hvoraf 3 er teenagere.
Deltager i "Styr din varmepumpe", (nr.99) samt egne data på:
Strammelse.stokerlog.dk
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,247,855 Unikke besøg
XHTML CSS