HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Nettoafregningsordningen
allankj1
*Dansk Folkepartis klimaordfører, Mikkel Dencker, glæder sig

Dansk Folkepartis klimaordfører, Mikkel Dencker, glæder sig over den nye solcelleaftaqle, der indeholder en overgangsordning på 20 år for eksisterende solcelleanlæg.

- Det er rigtig glædeligt, at man nu har fundet en overgangsordning, så folk kan blive på de eksisterende regler, som de har købt deres solceller under. Det er en stor sejr og en stor imødekommelse fra regeringen, og det er vi rigtigt glade for.

Regeringens udspil var, at overgangsordningen kun skulle gælde i 10 år.
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
 
Mogens
Hej alle med solceller og mølle!

Skal vi ikke skåle sammen og med hinanden, samt hver for sig, over aftalen som er kommet i husGrin
Godt der findes få fornuftige politiker tilbage.
Men nu er det sørme dem på træsiden der er sure, er da heller ikke nemt at gøre alle tilfredse.

Forhåbentligt kunne det hjælpe os af med de gamle kedler, hvor der i nogle tilfælde brændes hvad som helst af, incl. nogle brændeovnsejer.

Lad os få noget vind så skyerne kan blive blæst væk, også selvom solen ikke giver solcelleren det store på denne årstid.

Tillykke derudeWink
Mogens
http://mosie1.mono.net/
TVP Vari-Speed 3-10 Vagn Tanderup anlæg. 350m slange i sandet/blandet jord, dybde 90cm mellem slanger 150cm. Høj grundvandsspejl. Hus 186m2 alt til kip 4 m, klinkegulv over alt med gulvarme. Airwex varmegenvinding. Strømmen produceres af Iskra R9000 husstandsvindmølle. Maks. er indtil videre 118 kwt på et døgn.Wink
Nu med luftsolfanger tilkoblet varmegenvindingsanlæg.
 
woebbe jordvarme siden 1985
JUHUUUU...........

Hørte lige den gode nyhed i dag i bilen, imorgen bliver en udbygning af mit solcelleanlæg færdigt så har jeg i alt 48 stk 250w paneler, det rækker vist.
jeg var ved at blive nervøs over at have ca 180kilo på højkant, men nu vil jeg gå ned og skåle med resten af familien,

stort tillykke til alle os med solceller..............Grin
jordvarme anlæg vølund f 1245 8 kwh, ca 520 m slange i 2 lag. hus 250 m2 fra 1985 gulvvarme over alt. ventilationsanlæg med varmegenvinding. indetemperatur ca 23 graderWinkvarmepumpens årsforbrug i : 2010 = 5000kwh, 2011 = 4950kwh, 2014 = 4398kwh.
Jordvarmen opvarmer også mit 1900 liters UDENDØRS SPABAD. med 38 grader varmt vand sommer og vinterGrin
Pr.21/9 2012 48 stk 250w solcellepaneler fordelt på syd,øst og vest vendte tagflader med danfoss tlx + 12,5 kwh inverter begrænset til 6 kwp. solcelleproduction i 2014 = 10070 kWh Grin
 
Mogens
Lige til dem som vil læse aftalen om små VE anlæg det lidt nærmere.

http://www.bolius.dk/alt-om/energi/artikel/ny-aftale-solcelleejere-slipper-for-ekstra-regning/

Mogens
http://mosie1.mono.net/
TVP Vari-Speed 3-10 Vagn Tanderup anlæg. 350m slange i sandet/blandet jord, dybde 90cm mellem slanger 150cm. Høj grundvandsspejl. Hus 186m2 alt til kip 4 m, klinkegulv over alt med gulvarme. Airwex varmegenvinding. Strømmen produceres af Iskra R9000 husstandsvindmølle. Maks. er indtil videre 118 kwt på et døgn.Wink
Nu med luftsolfanger tilkoblet varmegenvindingsanlæg.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,148,695 Unikke besøg
XHTML CSS