HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Anbefaling af leverandør
Legoland
Vi har nogle udlejningshuse hvor oliefyr skal udskiftes med jordvarme anlæg.

Hvis nogle brugere her har erfaring med seriøse leverandører som leverer kvalitet til tiden og følger op vil jeg meget gerne høre om dem.

Baseret på Fyn.
 
Admin
Hej

Prøv og kontakt nogle af annoncørene her på websiden
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
Legoland
Jeg efterlyser nogle med erfaring fra leverandører. Ikke leverandørers annoncer :-)
 
kla
søg varmepumper + Fyn på google så får du masser af hits
Karsten Larsen.


www.tjorneholm.dk
 
lars-jacobsen
Selvom dette er et forum for og om emnet, får nok ikke nogen direkte skamrosende omtale/henvisning til bestemte firmaer. Det bliver nemlig betragtet som "skjult" reklame af admin og derfor banned. Så du må nøjes med at Google og håbe du finder noget brugbart Wink

Men et hint inden du kaster dig i armene på en tilfældig leverandør, er at spørge om referencer, og så tage kontakt til dem for at se på selve håndværket og høre kundes egne udtalelser om forløbet/leverandøren.
Bosch EHP7 LW/M, 110L buffer, 2*300m slange. Nilan Comfort 450 Ventilation
Energiklasse 2 hus fra 2010 på 213 m2 + 22 m2 1.sal. Åbent til kip overalt (5,6 m) => 717m3 opvarmet/ventileret volume. Gulvvarme overalt, rum temperatur ca. 22-24 grader.
2010-2020: Graddagekorigeret normforbrug i perioden: 5.494kwh, ved fordeling af Varme/Vand: 87/13 %
Op til 5 personer i husstanden, hvoraf 3 er teenagere.
Deltager i "Styr din varmepumpe", (nr.99) samt egne data på:
Strammelse.stokerlog.dk
 
our
Jeg synes det er super ærgeligt at man ikke må anbefale montører, da jeg også står og mangler en dygtig montør.

Hvad er årsagen til at man ikke må anbefale de montører der laver et godt stykke arbejde ?
Danfoss DHP-H 10 (9kw)
3x200m i 2 lag.
500 ltr akkumuleringstank.
8,8 m2 solvarme tilsluttes, når der bliver tid.
 
Seisbye
det hænger nok sammen med at det koster penge at drive sådanne sites. og hvis brugerne ikke skal betale skal der hentes annonce kroner. og de kommer kun hvis de får noget ud af deres "investering" hvis brugerne så anbefaler alle mulige andre, har disse ikke behov for at betale for reklamen
 
Leo_Jensen
Når man nu ikke må anbefale leverandører her må man sikkert heller ikke pege på dem, man ikke vil anbefale, så det lader jeg være med.

Undersøg leverandørens baggrund og historik og få dokumentation for, at dem du vælger ikke har været gået konkurs for nylig. Min leverandør genstartede firmaet med (stort set) samme navn, adresse, telefonnummer osv, men selvfølgelig uden nogen form for forpligtelser overfor kunder fra før konkurs...
MVH Leo

LG Therma V 12kW inverter luft/vand med 120 l buffer og 180 l VVB. Trækker foreløbig 25m2 tung gulvvarme i spisestue/køkken samt 3 radiatorer i værelser og bad på 1. sal + brugsvand.
Soveværelse, 1 x bad samt stue er stadig opvarmet med hhv el og brændeovn. 183m2 hus i 1½ plan, årg 1974
 
hamselv
Nemlig Seisbye. Og det er så svært for så små firmaer som vores og annoncere på noget der er landsdækkende, når vi ikke kan dække landsdækkende. Og som formentlig alle ved, er det navn vi kører under til årsskiftet en saga blot (i Danmark vel at mærke). Det gør tingene lidt brogede. Og lige PT har vi valgt at køre lidt lavere profil hvad angår annoncekroner, jvf den med udfasningen.

Iøvrigt fortæller en annonce intet om hvad man egentlig kan. Fik den anden dag stukket i næsen at "ham og ham" var jo langt billigere og de monterede jo for "dem og dem". Nu ved jeg så at det jo ikke ligefrem er et tegn på kvalitet, men et tegn på hvor billigt (LÆS BILLIGT) man synes man ville udføre installationer. Men prøv at finde én der tales pænt om, og som er omhyggelig med at få det lavet ordentligt.
 
lars-jacobsen
Man kan også prøve at spørge om de installationen de udfører overholder DS452 ?
Specielt mht afstand så bæringer, ventiler, pumper mm kan/bliver isolerer ordentligt.

Har set mange installationer der ligner l... og ikke noget en faglært håndværker bør være stolt af.
Bosch EHP7 LW/M, 110L buffer, 2*300m slange. Nilan Comfort 450 Ventilation
Energiklasse 2 hus fra 2010 på 213 m2 + 22 m2 1.sal. Åbent til kip overalt (5,6 m) => 717m3 opvarmet/ventileret volume. Gulvvarme overalt, rum temperatur ca. 22-24 grader.
2010-2020: Graddagekorigeret normforbrug i perioden: 5.494kwh, ved fordeling af Varme/Vand: 87/13 %
Op til 5 personer i husstanden, hvoraf 3 er teenagere.
Deltager i "Styr din varmepumpe", (nr.99) samt egne data på:
Strammelse.stokerlog.dk
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,333,576 Unikke besøg
XHTML CSS