HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Panasonic CU-3E23CBPG Fejl H11
ThomasB
Hej.

Jeg har et problem med vores varmepumpe, det har tabt kommunikationen imellem ude del og inde del, og har fejl kode H11.

Jeg fandt dette indlæg hvor vedkommende har samme problem som os.

http://www.heatpump.dk/forum/viewthread.php?thread_id=2015&highlight=H11&pid=13886#post_13886

Det ser ud til at jeg skal have et nyt print i ude delen, jeg har også fået en pris fra dem jeg købte den af men hold da op det er dyrt, 7500kr, kan det virkelig være rigtigt? Og så burde jeg også skifte transistor kortet som jeg ikke fik prisen på..

Jeg er selv elektriker, så vil i første omgang se om jeg kan finde den eller de komponenter der er defekte på printet, er der nogen af jer der har erfaring med den samme problem?

Mvh

Thomas.
 
hamselv
Kan ikke huske prisen, men det lyder lidt dyrt. Det kniber lidt med at trække på velvilje, hvis apparatet ikke er en Danmarkspumpen, men vi kan da forsøge. Ellers skal du selv forsøge hos Jesper Holm, Kinnan. Han er nok den skrappeste PANASONIC mand i DK. Men han er ikke udelt begejstret, hvis han bare skal feje op for dem der lukrerer på navnet (læs parallel-import eller salg via handelskanaler hvor man ikke har back-up og reervedele). Og frt kan man jo ikke fortænke ham i. Det svarer jo til at trække på bistand fra Metroterm, for et anlæg man har købt i Sverige!
 
ThomasB
Hej hamselv.

Varmepumpen er købt hos elcon-comfort, det er der sådan set ikke noget i vejen med, synes bare prisen er lidt peberet og så vil jeg gerne lave den selv.

Ved ikke om den går ind under kategorien "Danmarkspumpen"
 
hamselv