HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Display til IVT Greenline HT Plus C6
jkn
Knapperne er desværre gået døde på betjeningspanelet - Er det bare at betale +2000 kr for et nyt panel med display eller kan man gøre noget smartere ?
 
hamselv
Har uden held forsøgt at få dem til at virke vha kontaktrens, men det dutter ikke. Har ikke kendskab til anden reparation end et nyt. KOster 2066,- + forsendelse. Og med de timelønninger man har i DK er det håbløst at bruge for meget tid på at reparere. I øvrigt er der forskel på hvor godt de holder. Var på en 10 år gammel Greenline i går. Displayet var som nyt. En yngre vi var på for en god uges tid siden, var total håbløs og skal/bør skiftes.
 
jkn
Ja, må nok bide i det sure æble..
Synes dog det er lidt frækt at den også koster 2066,- i den svenske del af webshoppen !!
 
hamselv
Synes du jeg skulle have lagt 10% på?
 
Varmeihuset
Hvis det er gummi kontakter, så nytter kontaktrens ikke,bagpå gummi dutten, er der originalt noget elektrisk ledende påført
når tasten trykkes, slutter dette kredsen
Dette materiale bliver desværre ofte slidt af over tid , og så dur tasten ikke længere
På fjernbetjeninger, er det ofte 1 tallet eller tændsluk knappen

MEN man kan købe noget til at påmale og erstatte det manglende materiale
en ny gummi tatste burde også kunne løse problemet
JA JA
man blir lidt bidt af det, men hellere det end bidt af en regning fordi, man ikke var bidt af det ;o)
 
hamselv
Sjovt nok anede dig mig at kontaktrens ikke gjorde meget nytte på gummikontakter. Sprayede derfor kun kontakt hjulet (der er sådan art skifte kontakt). Har du nogensinde set en IVT varmepumpe Varmeihuset?
 
Varmeihuset
Næh, derfor skrev jeg også ``hvis``

Kontaktrens kan nu godt virke på gummi dutter , men ikke hvis belægningen er slidt af , men de kan så genbelægges ,og vupti virker de igen

Nu skrev op
Knapperne er desværre gået døde på betjeningspanelet
+
Er det bare at betale +2000 kr for et nyt panel med display eller kan man gøre noget smartere ?


så tænkte det kunne være det var gummi dutter ,og gav min erfaring med sådanne
JA JA
man blir lidt bidt af det, men hellere det end bidt af en regning fordi, man ikke var bidt af det ;o)
 
hamselv
OK Forskellen er så: Jeg kender de der displays. Og har prøvet om de kan fikses. Det har du så ikke. Og da de ikke ryger så tit, har vi ikke forsket i om de skulle omkring en reparatør, i det vi lavsimpelt ikke har fået nogen ind de sidste 5 år. Kun de nyere, der så ikke lader sig reparere for almindelige penge. Var det en generel og banal fejl havde vi såmænd nok fundet den, og løst den.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,139,691 Unikke besøg
XHTML CSS