HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Panasonic monoblock 5kW J-Gen (Lyd)
fraGtilA
Er der nogen der har en Panasonic Monoblock 5kW H eller J Generationsmodel et sted på sjælland, som jeg måtte komme ud og hører, inden jeg beslutter om jeg skal vælge sådan en basse.

Der er åbenbart ingen pro partnere, som jeg har talt med, der kan henvise til et referenceanlæg i drift (hvilket er mig lidt bekymrende).

Jeg tænker mest på denne model, fordi de laver en indedel med både 200L VVB og 80L buffertank, og alle tilslutninger passer 100% på den eksisterende kedel.
Renoveret hus på 110m2 fra 1964 efter BR2015 standarder, 110m2 med let gulvvarme, 7kWp solcelleanlæg med hybrid Inverter, moderne indsatspejs i stue.
 
fraGtilA
Jeg hørte den ude hos en lokal forhandler. Ikke noget kan anbefale. Derimod var jeg meget imponeret over den sound-engineering daikin har lavet på deres altherma 3 6kW model. Man måtte faktisk hen og ligge hånden på maskinen, for at mærke om kompressoren kørte. Blæseren havde den dyb hyggelig summen, som modvirkede amplituden fra svingkompressoren. Sejt.
Renoveret hus på 110m2 fra 1964 efter BR2015 standarder, 110m2 med let gulvvarme, 7kWp solcelleanlæg med hybrid Inverter, moderne indsatspejs i stue.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

21,977,359 Unikke besøg
XHTML CSS