HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Styringen Bosch
VvsThomas
Jeg har en Bosch ehp 6 jordvarme. Fra 2008

Styringen skriver conlego ver 1,21. Ingen af knapperne virker.
Selve varmepumpen kører fint.

Jeg har Google lidt, og det tyder på Display er defekt. ( Kunne Google at det plejer at være noget med en kondensator) Men er ikke så skarp i elektronik.
Man kan tilsyneladende ikke få et nyt.

Så hvis nogen har haft samme problem, eller kender nogen som kan reparere print.
Hører jeg gerne fra jer
Bosch LW/m EHP 6Kw 350 meter slange. 22m2 gulvarme 90 m2 rad. 120l buffer.middel isoleret hus fra 1935

hamselv
Betjeningspanelet kan skaffes (er jeg ret sikker på på). Selve styreboksen er det slut med. Normalt rammes disse paneler af dårlige potentiometer der normalt kan fixes med spray. Kender en tryllekunstner der måske kan fikse. Hvor bor du?

hamselv
Betjeningspanelet kan skaffes (er jeg ret sikker på på). Selve styreboksen er det slut med. Normalt rammes disse paneler af dårlige potentiometer der normalt kan fixes med spray. Kender en tryllekunstner der måske kan fikse. Hvor bor du?

VvsThomas
[

Jeg er i tvivl, om det er panelet eller boxen det er galt med. Panelet har drillet lidt det sidste par måneder,( den ene knap har ikke virket, og ingen lys i dioder)
jeg har kunnet rykke lidt med kablet ( se billede ) og så kom der lys i displayet igen. men nu står der bar Conlego, og intet i displayet virker

jeg tør ikke rigtigt at rode for meget med lide pt. Jeg er bange for, at den ikke vil starte igen , hvis jeg afmonter panel og begnder at fejl finde.

Ved du om, den vil starte uden display. ?

Jeg bor på fyn.

quote name=VvsThomas post=23012]Jeg har en Bosch ehp 6 jordvarme. Fra 2008

Styringen skriver conlego ver 1,21. Ingen af knapperne virker.
Selve varmepumpen kører fint.

Jeg har Google lidt, og det tyder på Display er defekt. ( Kunne Google at det plejer at være noget med en kondensator) Men er ikke så skarp i elektronik.
Man kan tilsyneladende ikke få et nyt.

Så hvis nogen har haft samme problem, eller kender nogen som kan reparere print.
Hører jeg gerne fra jer[/quote]
VvsThomas tilknyttede følgende billede:billede:
styring.jpg

Bosch LW/m EHP 6Kw 350 meter slange. 22m2 gulvarme 90 m2 rad. 120l buffer.middel isoleret hus fra 1935

hamselv
https://jsenergi.dk/membrandisplay-2005-gl.html den her burde virke med Rego637 boksen!

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.