HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Komplet jordvarmeløsning (FYN)
jacobbh
Hej

Vi har netop købt et hus som vi overtager senere på året og vil gerne have inst. Jordvarme. Vi søger derfor en der kan udfører arbejdet fra start til slut og vil gerne høre om der er nogle, der kan anbefale en eller flere til og udføre arbejdet på Østfyn.

Mvh

Jacob
 
Admin
Hej jacobbh

Det lyder fornuftigt at også i overvejer jordvarme Grin

Da siden her er uafhængig af nogen leverandør kan vi ikke direkte henvise til en bestemt leverandør.

Prøv at klikke på de forskellige reklamer her på siden


Men vi har det generelle råd at få ca tre tilbud hjem fra leverandører.
helst fra possitiv listen hos teknologisk.

[url]http://www.teknologisk.dk/varmepumpeinfo/8333[/url]

Der er mange flinke og gode brugere her på heatpump der gerne hjælper dig på vej i den mere generelle vej til at få jordvarme, ligesom du kan debattere med andre hvad deres erfaring er.
Redigeret af Admin d. 07-09-2007 17:35
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
jacobbh
Tak for svaret.

Jeg har kigget omkring på siden, men synes de forskellige leverandører ligger enten på Sjælland eller i Jylland, jeg ville foretrække en der ikke var så langt væk, da det jo burde være lidt billigere, når der ikke skal bruges tid på transport og lignende, eller hvad?
 
Admin
Hej jacob

næsten alle forhandlere har også salg på fyn, du vil kunne finde nogle under forhandlernet hos de enkle.

Har du et specifikt mærke som du selv kommer med og ikka kan finde på fyn, så bare skriv det her så skal vi nok finde en.
( vi anbefaler ikke bestemte fabrikater )

Dem der annoncerer her på siden har vi direkte kontakt til og kan derved hjælpe med at finde en konsulent til dig
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
ojacobsen

Citer

Jeg har kigget omkring på siden, men synes de forskellige leverandører ligger enten på Sjælland eller i Jylland, jeg ville foretrække en der ikke var så langt væk, da det jo burde være lidt billigere, når der ikke skal bruges tid på transport og lignende, eller hvad?

Bor uden for Hillerød, og købte mit anlæg af en leverandør i Århus.
De entrerede lokalt (næsten), og det fungerede fint, på trods af der var lidt bøvl med at finde et gravefirma (det endte med at jeg selv måtte anbefale en lokal).
Jeg var heldig at komme med da der var slagtilbud, men jeg gætter på at den slags er passé, da det er blevet så populært.
Nibe 1210-7, 340m kollektor (2*150m aktiv). 200l. buffertank (kan kobles på fire forskellige måder). Nibe FLM-30. 170 kvm. murermestervilla fra 1928.
Mine loggninger: [url]logger.smalspor.org[/url]
 
jacobbh
Tak for svarene, jeg har nu fået det første tilbud og det lyder på ca. 120000kr er incl. alt og med en IVT Greenline HT plus 9 varmepumpe.
Men jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge en Premiumline XT 15 istedet da den umiddelbart bedre kan stå i mod en god kold vinter, i et foreløbig dårligt isoleret hus fra 1890. Der vil blive gravet 2* 215 meter slange ned.

Hvad siger i? og hvor meget dyere er den XT 15 egentlig?

Mvh
Jacob
 
PeterKunz
Premiumline x15.
Du må spørge din forhandler, hvad den koster ekstra, men den kræver sandsynligvis en længere slange end den, du har planlagt at grave ned.
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
MJ
Hej Jacob

Jeg er også ved at hente tilbud ind på et IVT anlæg og jeg synes 120000kr lyder billigt. Mit tilbud på HT+9 er på 137000kr incl gravearbejde. HT+11 1490000kr. Er dit tilbud også incl. nedgravning eller skal du lave noget selv ?

Michael
 
jacobbh
Det er et komplet tilbud med det hele, det lyder på 122500,-
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 7

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,279,118 Unikke besøg
XHTML CSS