HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt Jordvarme anlæg, dyrt???
HN
Hej,

Jeg har lige fået et tilbud på et anlæg med næsten fuld montering og demontering af gammel anlæg, minus bortskaffelse, men jeg syntes det lyder ret dyrt?

IVT Greenline HTC 6+Varmepumpe
275m i jorden
Levering og montering af VBX ventilationsmodul, men uden ventilationskanalernes montering


eksisterende EL installation, ellers skal jeg selv betale

jeg har kælder derfor jeg gerne vil have VBX med, Pga af luftfugtighed

Kr. 157.000- arrrrrr

Er det bare mig, eller koster det bare en bondegård
Redigeret af HN d. 17-10-2007 13:50
 
PeterKunz
Det er en god idé at få et tilbud fra 2 til 3 forskellige firmaer.
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
Admin
Hej HN

Prøv at tage kontakt til nogle af de firmaer der reklamerer her på siden.

og som peter skriver gerne 2-3 stykker
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
HN
Hej, tak for opfølgningen Smile

Jeg vil meget gerne snakke med andre firmaer, men jeg ved intet om hvor meget de støjer og om de andre har den VBX som genbruger varmen? og udskifter luften? IVT var det enste jeg kunne forholde mig til, forslag modtages meget gerne, til det setup.

Om at vælge en her fra siden, så var det faktisk et firma under nyheder...Rex Naturvarme
Redigeret af HN d. 17-10-2007 08:52
 
kla
Kik ind på www.naturvarme.dk, her er link til flere forhandlere af IVT produkter

kla
 
ojacobsen

Citer

Jeg vil meget gerne snakke med andre firmaer, men jeg ved intet om hvor meget de støjer og om de andre har den VBX som genbruger varmen? og udskifter luften? IVT var det enste jeg kunne forholde mig til, forslag modtages meget gerne, til det setup.

Vølund/Nibe har også mulighed for genbrug af indeluften v.h.a. deres FLM30.
Nibe 1210-7, 340m kollektor (2*150m aktiv). 200l. buffertank (kan kobles på fire forskellige måder). Nibe FLM-30. 170 kvm. murermestervilla fra 1928.
Mine loggninger: [url]logger.smalspor.org[/url]
 
hvac
Hvis vi ellers kan få de nødvendige data, skal jeg gerne være dig behjælpelig med at beregne lyd! Men almindeligvis snakker vi meget små luftmængder og små tryk, så hvis du som udgangspunkt sætter en 900mm lang lyddæmper på udsugningen fra huset og anvender hæderlige kontrolventiler som en KSU fra Lindab, KSO fra Øland eller URH fra Halton, skal du have en ret ekseptionel hørelse for at kunne høre blæserstøj. Ren dimensioneringsmæssig er det også temmelig nemt. Udsugningssystemer skal stort set kun dimensioneres ud fra statiske tryk. Balancering er ikke nær så nødvendig som ved indblæsningssystemer.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,279,404 Unikke besøg
XHTML CSS