HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Til frysning
Mc
Hej Jeg har fået et relativ billigt varmepumpe anlæg. mit problem er jo så at efter det har køret i en lille uges tid er den total til frossen. ude delen kan praktisktalt ik køre rundt længere. ville høre om det simpelthen er fordi et det er anlægget der er forbillig at det så ik kan afrime sig selv eller der er blevet lavet forkert tilsluting eller om anlægget er defekt. pfh tak.

hilsen mc.
 
Admin
Hej MC

Er det en billig pumpe der ikke er lavet til nordiske forhold, ja så sker dit problem netop.

Derfor kan jeg kun anbefale at købe en varmepumpe fra possitiv listen hos teknologisk, eller en der er godkendt hos eurovent.

Beklager disse ord men du får ikke meget fornuftigt ud af denne varmepumpe.

En varmepumpe til nordiske forhold ville have afrimet af sig selv

Er varmepumpen privat monteret uden vaccum sugning ?

PS: hvad er det for en varmepumpe
Redigeret af Admin d. 22-11-2007 19:31
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
Mc
ja det er en billig pumpe til 4000 kr jeg blev lovet at den ville kunne klare at varme mit stue op (ca 60 m2) den skulle kunne tage 100m2 den er installeret uden vacum da der står at det er muligt og garetien dækker privat installation. (uden vacum) mærket er andes og købt i kvalitet varehuset bilka (heh)
http://klimamontage.dk/
 
jnfire
kan ikke lige hjælpe specifikt men jeg har også købt en andes (model di 50) også monteret selv uden vacum. den afrimer perfekt . kan kun råde dig til at kontakte dem via deres mail . jeg har talt med dem et par gange og fået hurtigt svar på mine spørgsmål. en ven af mig købte også en af samme model som vi monterede i sidste uge. den var defekt på den måde at den ikke vil modtage fra fjernbetjeningen. sendte en mail og fik hurtigt support. held og lykke med den. ps hvad model har du mvh Jørgen
 
Admin
Hej MC

Er ptc varmekablet koblet til og føles det varmt.
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
HenrikJeppesen
Det kan altså også godt ske anlægget er dimensoneret forkert.! Størrelse mæssigt.! Hvis anlægget er alt for stort, når den ikke at afrime før den stopper på temp.! Dvs den når aldrig at afrime fladen udenfor.! Dette kan løses med at ligge en varmetråd "selvregulerende". Den står altid med lidt varme på, og holder dermed fladen fri for is.!
Det koster lidt strøm, men bedre end et nyt anlæg! Wink
Salgskonsulent varmepumper! Smile
 
t-olsson
en rigtig varmepumpe skal kunne afrime af sig selv også uden varmekabel... vis vacumsugning fravælges svinder 25 af virknings graden.. hilsen kølemontøren
 
airman
Øhhhh Henrik, hvor har du den fra???? I mine ører lyder det som noget fusk!?!?
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,298
Nyeste bruger: Ove
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,347,682 Unikke besøg
XHTML CSS