HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Toshiba Carrier problemer
Hla
Hej
Er der en der sidder med erfaring med Carrier luft/vand varmepumpe.
Jeg har haft varmepumpen i 5 år, og der har været problemer med den 1-2 gange om hver eneste år. Den blinker forskellige koder og div følere m.m. er blevet skiftet. Det har kostet en formue og jeg har aldrig rigtigt haft på fornemmelsen, af de som har kigget på den rent faktisk har vidst hvad de har med at gøre. Nu blinker den fejlkode 15 og jeg skal have den serviceret igen.. Er der en der kan henvise til en varmepumpemand, der har styr på det og ikke tømmer min tegnebog. Jeg bor i Roskilde området. Sad
 
Admin
Hej Hla

Du skriver toshiba carrier, er det en carrier og i givet fald hvilken model

Det er da bestemt øv at der har været problemer med varmepumpen, dette er da heller ikke meningen.

Er varmepumpen købt gennem den officielle importør. ?
Hvis den er købt gennem de rigtige forhandler led med dansk importør,så ville jeg da bede denne om at indtræde i sagen.

En varmepumpe til ca 50.000 kr er ikke meningen skal give bøvl hvert år, og dette tror jeg heller ikke en dansk importør mener.
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
Hla
Hov, jeg kan se den er kommet i luft/luft kategorien.. det er en luft/vand...
Fejlen er "Safety pressure switch has not been reset after the last alarm".. Er der en der ved hvor den sidder ??!
Modellen er en 30RH005 og er leveret af Gidex i Fr.sund.
til byggefirmaet der byggede mit hus. Byggefirmaet er gået konkurs Sad så jeg kan ikke komme efter noget dér. Lige nu overvejer jeg at udskifte varmepumpen med et pillefyr til vand.
Iøvrigt har jeg en Vesttherm varmepumpe til brugsvand og den er helt fantastisk. 100% problemfri..
 
Admin
Hej Hla

syntes ikke en 5 år gammel carrier er tjenlig til udskiftning, og da slet ikke til pille fyring Shock

Det må være en høj eller lav tryk alarm der har været indtruffet, måske den bare skal resættes og så kører alt igen.

Er det kompressor fejl mener jeg at huske carrier for en god kompressor garanti. Smile
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,242,539 Unikke besøg
XHTML CSS