HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Danfoss DHP-L
nice2know
Hej derinde
Er der nogen som har erfaringer med Danfoss DHP-L varmepumper ? Er ved at bygge nyt hus på 270 kvm. og Entreprenørens beregninger viser et varmebehov på 35 w/m2 = 9,4 kw

Hvilket fabrikat er bedst ikke i test men i virkligheden ?

mvh.
Nice 2knowWink
 
airman
Spørg 2 og få to svar. Spørg 4 og få fire forskellige svar. Læs her på sitet og find ejere af IVT, Nibe osv der er slemt begejstrede for deres varmepumpe. Min favorit er netop Greenline HT+C9. Den kører bare fint. Følerne er noget billigt lort i dem. Men ellers duer den bare.
 
nice2know
Spørg 2 og få to svar. Spørg 4 og få fire forskellige svar. Læs her på sitet og find ejere af IVT, Nibe osv der er slemt begejstrede for deres varmepumpe. Min favorit er netop Greenline HT+C9. Den kører bare fint. Følerne er noget billigt lort i dem. Men ellers duer den bare

Det er korrekt at jo flere man spørger jo flere forskellige svar får man, men det kunne være godt at høre lidt om Danfoss produkter, der nok af kommentar herinde omkring andre fabrikater, men lige nøjagtig Danfoss produkter er der ikke så mange kommentar omkring. ??

Nice2Know Wink
 
airman
Nøeee. De er relativt nye på banen og derfor nok ikke repræsenteret i så stort antal. De ser temmelig OK ud. Eneste anke jeg kan få øje på er anvendelsen af en spiralvandvarmer. Jeg har ikke hørt dem, og kender derfor ikke støjkarakteren.
 
Admin
Hej nice2know

Som airman skriver er Danfoss forholdsvis nye under Danfoss navnet, Men det er thermia Varmepumper som findes i massevis i sverige.

Danfoss ejer Thermia.

Mener ikke det er lavet noget om på dem, kun at de i danmark sælges under danfoss navnet.

Prøv også at bruge søge funktionen og søg efter danfoss og thermia

der findes debatter i databasen om disse mærker.
Redigeret af Admin d. 04-02-2008 11:45
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,212,405 Unikke besøg
XHTML CSS