HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp! K.H Nordtherm Combi 300
michael0137
Jeg har fået installeret en combi 300 varmepumpe i vores nye hus, der er under opførelse. Pumpen står i øjeblikket og trækker gulvvarmen i hele huset, for at få huset tørret igennem. Der er IKKE muret ydervægge og tætnet omkring vinduer, så der er altså temmeligt koldt i huset. Anlægget er blevet installeret for små 2 uger siden og justeret af installatøren. Igår var jeg så forbi huset og kunne konstatere at der ikke var gang i pumpen. Murerne har i sidste uge været forbi og vandskure og jeg tror de har haft slukket for strømmen, da anlægget havde mistet alle de data det var indstillet til. Jeg startede det op igen, men vil gerne have setpunktet sænket til omkring 20 grader, da huset ikke er lukket og ikke skal varmes op, men blot tørres. Hvordan sænker jeg setpunktet?? Jeg forsøgte, men kunne ikke komme til at gøre det, kræver dette en kode og er der i givet fald nogen der kan hjælpe mig med den??

Håber I kan hjælpe!

/ Michael
 
airman
Har du ikke fået en manual? Eller ring da til installatøren og få lidt vejledning.
 
Admin
Hej michael0137

Nu ved jeg jo ikke hvem der har leveret varmepumpen.
Men Prøv at ringe til Henrik Andersen hos KH- Nordtherm
Redigeret af Admin d. 04-02-2008 12:09
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
airman
[url]http://www.khnordtherm.dk/Files//Billeder/Forhandlernet/Betjenings%20installationsvejledninger/Betjeningsvejledning_Combi_300_v3.0-1.12.2006.pdf[/url]

Her er "vild"ledningen....

Link gjort aktivt af admin
Redigeret af Admin d. 04-02-2008 12:13
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,275,327 Unikke besøg
XHTML CSS