HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
varmepumpe eller anden opvarmning til 16m2
saxjax
jeg har isoleret et lille anneks til øvelokale og har nu et rum på 3,5x3,5m2
dertil leder jeg efter en billig og miljørigtig opvarmning.
huset skal have en nogenlunde konstant temperatur døgnet rundt da
der skal stå et klaver derinde.
hvad skal jeg købe.??
en panasonic CE9GKE- Delux 7.500kr ex montering, eller noget af det billige bras og så selv montere og købe nyt når det går i stykker??
findes der noget som også bruger solenergi.
som musiker er jeg ikke sådan i den rigeste liga....

er der nogle gode bud derudeShock

saxjax
 
airman
9'eren kan sagtens klare opgaven! Men sørg for at få en med keramiske lejer. De gamle glidelejer har det med at begynde at støje.

NE9'eren er endnu stærkere i frostvejr. Men dyrere.

Kinesere - det ville jeg IKKE gøre!
 
saxjax
Tak for det, men jeg er lidt i tvivl om det i det hele taget er overkill at give så meget for en varmepumpe til et så lille rum. kan den virkelig tjæne sig hjem på sin levetid når rummet kun er 16m2??
 
pld
Foreslår et billigt og godt anlæg til < 7000 kr færdigmonteret. Kan pt. købes flere steder.
Venlig hilsen pld

AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
 
airman
Gør som PLD siger....Køb en af de små. Holder og duer den er det fint (og du har sparet mange penge). Duer den ikke, er det sur røv, og du må prøve en anden. Desværre har vi ingen entydig ide om hvilke af kineserne der duer. Oplevelserne med problemvarmepumper er spredt udover alle kineserne. Nogle er som PLD heldige og får nogen der duer, og andre får nogle der døjer slemt med is, havererer osv osv. Men disse oplevelser kan du også få med parallelt importerede apparater i den dyrere ende. På mærkevarerne betaler du kassen, og får så garanti for funktionen.
 
pld
Heldig eller ej - men mit anlæg kører meget tilfredsstillende. Se tidligere indlæg om optimeringen af anlægget. Nu, hvor foråret er kommet, har jeg stoppet anlægget, men jeg kan stadigvæk pr. telefon starte det op, før jeg ankommer til huset. Jeg checker udetemperaturen i området.
Venlig hilsen pld

AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,272,370 Unikke besøg
XHTML CSS