HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Placering af jordslanger
Cube
Jeg går og tænker over hvor vi skal grave vores jordslanger ned på vores grund. Vi har masser af plads, både have og mark. Jeg hælder mest til at grave dem ned i vores mark hvor hestene går, men har det noget at sige at man måske en gang i mellem kunne komme i tanke om at plove i jorden over hvor slangerne ligger? Der vil ikke blive sået korn, men nyt græs en gang i mellem med nogle års mellemrum. I noget af jorden kunne der også blive lavet en ridebane hvor bunden vil bestå af flis, har det nogen betydning?
 
Sydkoel
Jeg mener sagtens der kan pløjes hvor der ligger jordslanger, men grubning er helt forbudt.

Hvorvidt man kan lægge slangerne under en ridebane er jeg lidt i tvivl om, det kommer lidt an på hvordan man bygger underlaget under ridebanen op. Hvis det er med knuste tegl og sand er det absolut ikke godt at have jordslangerne liggende der.
Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,293,776 Unikke besøg
XHTML CSS