HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Varmepumpe Eller radiator ??
Maggo
Hej har lige bygget mig en 45 kvm med 5 meter til loft isoleret garage. og er kommet i tvivl om hvordan jeg skal opvarme den. mit gasfyr er installeret i garagen .Men hvad er billigst i drift. at få monteret en radiator eller investeri i en varmepumpe (til max 5000) Da det er ren ekstra udgift at varme garagen op skal det helst gøres så billigt så muligt min tanke var at er bare lige skal holdes så der ikke kommer fugt osv. så kan man jo altid skrue op hvis man skal derud. Håber der er en klog der kan vejlede mig lidt
 
pld
OK, et anlæg som mit ville passe udmærket. Lav det således, at det er temperaturen i nærheden af gasfyret, der sætter dit sætpunkt til varmepumpen.
Venlig hilsen pld

AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
 
pld
Det var ikke godt nok - jeg prøver igen. Der er ingen grund til at kompressoren er i drift, når temperaturen i nærheden af gasfyret er f. eks. over 5 grader. Det klarer du med en termostat. Falder temperaturen derunder starter dit anlæg med den lavest mulige indstilling. Herefter overlader du til fjernbetjeningens termostatfunktion at opretholde et par grader mere.
Venlig hilsen pld

AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
 
Maggo
Orrrr det forstår jeg ikke helt kan jeg muligvis be om det på dansk
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,306,090 Unikke besøg
XHTML CSS