HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Så er forvirringen komplet -ANDES
Maggo
Kontaktede andes.dk fordi jeg ville bestille en varmepumpe som skal bruges til at opvarme min garage. Da de har så mange forskellige spurgte jeg hvilken en jeg skulle købe skrev til dem at det var vigtigt den var driftsikker .da jeg ikke er så meget hjemme . Så fik jeg sku afvide jeg skulle købe en panasonic. så nu er jeg helt forviret .

Søgte en billig varmpumpe fordi den kun skulle bruges til at opvarme min garage - Læste på deres side at Andes mærke var et kvalitets mærke som ikke kan samlignes med de varmepumper fra silvan.osv, Hvorfor anbefale den danske leverandør /importør af ANDES at jeg skal købe en panasonic hvis den skal være driftsikker. MEGET FORVIRRENDE
 
Coolguy
Tjae - yderst seriøst firma, dette Andes (Scanh...)Angry
Jeg ville nok også snuppe en Panasonic.Pfft
KKK A/S
VPO-medlem
 
pld
Ja, jeg ville da vælge et anlæg fra Appliance med inverter. Jeg er heller ikke ret ofte hjemme, for mit anlæg er placeret i mit sommerhus, hvor det sørger for, at der hele tiden er 10 grader. Jeg kontakter anlægget pr. telefon nogle timer før jeg skal bruge huset, og får temperaturen reguleret op til 17 grader. Det er meget velfungerende og driftsikkert - og ikke mindst - langt billigere end f. eks. et anlæg fra Panasonic. Til øvrige her - jeg får ikke procenter fra Appliance.
Venlig hilsen pld

AAC INVDESIGN 14000A-PCT ( APPLIANCE )
 
Bart

Citer

Maggo skrev:
Kontaktede andes.dk fordi jeg ville bestille en varmepumpe som skal bruges til at opvarme min garage. Da de har så mange forskellige spurgte jeg hvilken en jeg skulle købe skrev til dem at det var vigtigt den var driftsikker .da jeg ikke er så meget hjemme . Så fik jeg sku afvide jeg skulle købe en panasonic. så nu er jeg helt forviret .

Søgte en billig varmpumpe fordi den kun skulle bruges til at opvarme min garage - Læste på deres side at Andes mærke var et kvalitets mærke som ikke kan samlignes med de varmepumper fra silvan.osv, Hvorfor anbefale den danske leverandør /importør af ANDES at jeg skal købe en panasonic hvis den skal være driftsikker. MEGET FORVIRRENDE


Fik lidt samme oplevelse.......venter på tilbud andre steder fra.....Wink
 
Bart
Har fundet sådan en panasonic CE9HKE Nordic , i sverige til 6900 , ca 4900 danske......kan den bruges i danmark ? andes har en CE9GKE , til ca 10000 ,- hvad mon forskellen er ???
Har lige fået mail 5600, incl fragten....det er da biligt.
Redigeret af Bart d. 03-12-2008 20:17
 
neslo1963
Husk nu ! - med billige produkter følger for det meste også en sølle rådgivling med.
Interesseret i [URL=http://www.tagmaling-tagrenovering.dk/]tagrenovering[/URL] og [URL=http://www.varmepumper-jordvarme.dk/]luft til luft varmepumper[/URL], [URL=http://www.solar-solvarme.dk/]solfanger[/URL]
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,238,426 Unikke besøg
XHTML CSS