HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Rum sensorer - termistor typer
fraGtilA
Kære erfarne - har i en oversigt over hvilke føler element de gængse VP-producenter køber og "re-brander" således at man ikke behøver at give f.eks. 400 dkk for en udeføler som blot er en lille 150ohms NTC modstand (F.eks. Thermia's udefølere) - Det kunne godt være et jule ønske med sådan en liste.

Personligt er jeg på jagt efter at finde ud af hvilket element der sidder i DAIKIN' KRCS01-1A rumføler, da den ellers koster $$$.

Underligt nok regulere den frekvensstyrede kompressor kun modulerende hvis den har en rum reference (lige nu kører den modulerende drift på cirkulationspumpen til centralvarmen for at holde dT på 3 grader (det mindste jeg kunne indstille), og et sølle flow på 8l/min (fuldt flow ved opstart er 25l/min) - jeg ved ikke hvad ingeniørerne har spist hos Daikin den dag de skrev den funktionsbeskrivelse).
Renoveret hus på 110m2 fra 1964 efter BR2015 standarder, 110m2 med let gulvvarme, 7kWp solcelleanlæg med hybrid Inverter, moderne indsatspejs i stue.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,140,659 Unikke besøg
XHTML CSS