HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
indstilling af temperatur retur
anden
hej nu har jeg fået monteret min 13kw scotte pumpe, og den laver selvfølgelig mere varme end 8 kw ,jeg havde for mit spørgsmål går på at jeg har sat føler på min 300l akumolerings tank ,i top og i bund af den, køre med at min varmepumpe stater og stopper efter retur temp i bund af tank, eksempelvis ved ude temp på -1 grad køre den til retur i tank er 38 grader ,og starter når den er 35 grader i retur tank ,alså 5 grader pause, har en alfha 2 pumpe i top af buffer til fremløb til hus den står på 40 w trin 3 fordi jeg køre med derekte åben gulvarme, og har termostater på ridiater, kan se under drift er der kun 3 graders forskel på frem og retur , vilket giver dårligt cop ,ville gerne have støre forskel har et hus flow på 1900l/h og driftpumpe/anlægspumpe i varme pumpe står trin 3 alså begge pumper på max ? synes også mit retur temp start/stop er for høj men ellers synes jeg ikke jeg for nok varme i hus er der nogen der kan hjælpe mig?

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.