HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
forsøg: sænkning af brine pumpe for bedre (delta) drift
anden
i går prøvede jeg at sænke brinepumpe for støre delta på brine før havde jeg på trin3 - 2graders delta prøvede at sætte
den på trin1 vilket var lige lidt for lav delta på 4,8 grader, men uder drift med 4,8 i delta brine,fik jeg en super drift tid på 1,5 time fra før en drifttid på 7 timer tænkte yes nu er problemet løst med min scotte p13kv og at den til rigelig var stort nok men efter 3-4 drifter gik kompressor ned til sædvanlig sløve tempo 7 timer , og mærkeligt at med brine pumpe stadig i trin 1 blev min delta på ca 2,5 dette må vel være en fejl at delta ændre sig kraftigt og ændre driften? hvad kan dette være ????

dette nedeunder henvises til samme fenomen som det overste.

hej nu hjælper det med varmen igen og lidt midre forbrug
efterlidt issolering, men har holdt øje med driften lidt ,synes det er lidt underligt, at ved -2 grader udenfor og frem temp sat til 41 grader kommer retur temp retur med 34 grader alså en delta
på 7 grader super og en kort drifttid 45 min pause på 45min og brine ind 2 grader, ud på-2 grader vilket vel er fint, men ved - 5 grader uden for ændre det hele sig kraftigt ? samme fremløb alså 41 grader ,men retur fra hus 37 grader (dårligt delta )og brine ind 3 grad ud 1 grad og dríft på 90 min og 10 pause synes dette er mærkeligt trode at delta burde være ens eller måske støre i koldt vejr , og brinen burde vel også være koldere i koldt vejr ,har nogen et svar

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 12

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.