HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
PM Systemet
Admin
Hej Alle

PM systemet er tiltænkt som en hurtig forbindelse mellem to brugere til ikke relevant ting for offentligheden, eller mellem administratoerer til en kort og hurtig besked for drift af websiden.

1. Debatter bedes lagt i forum
2. Opdages direkte salg fra en bruger i PM systemet, lukkes dette for brugeren, og brugerens konto lukkes.
3. Heatpump.dk har ved nogle lejligheder været behjælpelig med kontakt til leverandør, eller kompetent reperatør, ved disse lejligheder må PM systemet benyttes efter tilladelse fra en administrator på websiden

/Admin
Ejer af Heatpump.dk
Super Administrator
Bestået VPO eksamen
Ansat i branchen
KMO medlem
Autoriseret køl
 
claus_c
Ups, jeg har lige forsøgt at komme i pm kontakt med en ander bruger for at få kontaktdetaljer til hans firma for at få et tilbud!
Først derefter finder jeg ovennævnte besked om at det ikke er tilladt at bruge pm systemet til dette.
Jeg vil meget nødig slettes som bruger af forum, og hvis mit indlæg ikke kan accepteres må du gerne slette det! Det kan jeg tilsyneladende ikke selv gøre!
Jeg vil dog også gerne gøre opmærksom på at der er problemer med PM-systemet og at jeg og den anden bruger IKKE har modtaget eller kunnet sende pm til hinanden!
I mit tilfælde fik jeg at vide at den anden brugers mailbox var fuld, men som sender af pm’en havde jeg skiftet identitet!!! Pm’en havde en helt tredje bruger som afsender! Jeg tror der er noget galt i pm- systemet!
Jeg har også bemærket, at jeg IKKE får notifikationer via mail, selvom jeg har ticket af i boksen “Underret mig, når der kommer nye indlæg”. Er det mon en fejl i min profil (f.eks. manglende email adresse) eller generelt for alle brugere pga fejl på heatpump.dk?
Mvh Claus
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

21,971,265 Unikke besøg
XHTML CSS