HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
hvor støm er nomalt
slopper
hejsa
jeg har har haft jordvarme i 1 år og syntes det bruger maget støm og vil høre om det er nomalt
jeg er kommet med i et projet så jeg kan se lige prasis hvad støm den bruger
i går brugte jeg 48kw og der blive brugt 189l varm vand i under i nerste del af huset er der 23 grader det er 85m2 oven på er der kun 15grader er det nomalt stmø frobrug syntes det er maget?

har billeder af forbruge kruve skal lige have det lagt op på en hjemme side så i kan se det projet
jeg er med i det er www.styrdinvarmepumpe.dk jeg er med i der kan i læse om det

allankj1
Lidt data fra min pumpe. Flowmåler er monteret forkert og derfor skal de produceret antal kwh i varme divideres med 2,5. Derudover tages der ikke hensyn til de kwh pumpen producere af varmt vand men el.forbruget medtages. Derfor bliver COP ikke korrekt.

Kan så ikke finde ud af at vedhæften et billed. Sad
Redigeret af allankj1 d. 02-03-2011 13:27
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.

slopper
jeg er brugt 700kw siden den 15/2 men må se hvad framtiden bringer Sader der noget sted hvor bder står hvadan men kan reducer el det er et boss EHP7LW/M

allankj1
Må jeg prøve at logge på styrdinvarmepumpe.dk med din mail og password?? Måske jeg kan se noget ud af dette. Og så kan vi tage den derfra. Dine oplysninger kan du sende på mail til mig så ikke andre får dem.

Har selv en IVT (se min nedenfor) og den har samme styring som din Bosch så kan måske hjælpe dig.

Mvh

Allan
Redigeret af allankj1 d. 02-03-2011 15:20
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.

allankj1
Til Sopper.

Personlig meddelse virker pt. ikke så du kan ikke sende data på mig ad den vej. Men ville gerne se dine data og så kan jeg måske se noget omkring hvad der kan være galt med pumpen / om der overhoved er noget galt.

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 17

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.