Tallene er 5 min efter start af VP , Tallene i () er lige før VP stopper (pt 30 min drift, 2 timer stilstand)
Forbrug pr dag 9 KWh. Udetemp 5 grader konstant.
Tallene er 5 min efter start af VP , Tallene i () er lige før VP stopper (pt 30 min drift, 2 timer stilstand)
Forbrug pr dag 9 KWh. Udetemp 5 grader konstant.
Hej Frede
Jeg forstår din nysgerrighed, jeg har selv følt den, mit anlæg er startet medio oktober, og så følger man det tæt.
Min VP er en Vølund, 16kW og frekvensstyret, så den kører konstant, bare med lav produktion, så min brine har en konstant temperatur.
i går var brine ind 8,4 og brine ud 4 grader.
Du (og andre) kan følge data fra min pumpe her.
Gå til hjemmesiden Nibeuplink.com
brugernavn: vp@stavsdal.dk
kode VP1234vp
Det er en "dummy" bruger jeg har lavet så interesserede kan se data fra min varmepumpe.
Du kan enten under status se specifikationen og løbende øjebliks værdier for menge indstillinger
eller du kan vælge historik og hente de parametre frem du vil se grafisk (kan også hentes ned til regneark)
Grafværdier og data er med 5 minutters opløsning, du kan se data for perioden en dag, en uge, en måned, et år. Du kan zoome til detaljer på dit eget valg på grafen.
Når jeg gav dig data fra i går, så er det fordi hjemmesiden i øjeblikket er lidt ustabil. og svinger mellem at være oppe og nede, så i skrivende stund kunne jeg ikke hente friske data.
NB historikken husker hvad du (eller andre) fik vist i sidste logon
God fornøjelse - hvis du finder det interessant
Hilsen Tage
Spring til debat:
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.