HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Slanger på metermål?
trokamp
Halløj

Jeg skal flytte en jordvarmeslange, da den ellers kommer til at løbe under et fundament, men jeg har svært ved at finde jordvarmeslanger på metermål eller i hvertfald i så kort en længde som jeg skal bruge.

Er der nogen der ved hvor man skaffer ca 20m jordvarmeslange (40mm), uden at man skal købe en hel rulle?

Evt. nogen der ligger inde med en "rest" og som bor maks 70km fra København?
 
hamselv
Ellers spørger du Plovtec eller Peter Skyum hvornår de kommer på de kanter. Dem kan du også med fordel få til at elektrosvejse samlingerne. Det er væsentlig bedre end at skrue det sammen.
 
trokamp
Om det bliver elektrosvejset eller eller skruet sammen, så skal der vel være en brønd til inspektion.
Laver man altid samlingen på bunden og sætter en brønd over? Hvor bred en brønd er nødvendig?

Eller trækker man samlingen op, så man kan tilgå den fra overfladen? Evt. i et manifold/samlerør (og så en brønd udenom)?
 
hamselv
Hvis jeg fik den elektrosvejst, ville jeg bare tildække den (og selvfølgelig lave mig en målsat tegning over placeringen). Chancen for at en svejst samling svigter er nærmest ikke eksisterende.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

21,973,109 Unikke besøg
XHTML CSS