Hej
Som opfølgning på et tidligere indlæg omkring hvor meget folk brugte til produktion af varmt brugsvand i døgnet kan jeg oplyse at vi i juni måned har brugt 124 kwh til produktion af varmt brugsvand til 2 voksne og 1 barn på 3 år.
Det skal endda siges at jeg ved med sikkerhed at 3 nætter i juni måned lavede den lidt varme til huset, havde ikke stillet varmekurven langt nok ned, har jeg gjort nu og der er stadig varmt nok i huset selv på gråvejrsdage. Dette kostede cirka 12 kwh. Trækker jeg dette fra får jeg et forbrug i juni på 112 kwh til varmt brugsvand.
Vel egentligt meget godt når beregningerne fra REX naturvarme anslog 175 kwh i juni måned. Ved godt at når datteren bliver større er er vores forbrug nok tættere på beregningerne fra REX.
Men alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds.
Allan
IVT HT 6+ + VBX-modul. 167 m2 hus med gulvvarme. Ibrugtaget i april 2008. Temperatur i huset cirka 23,5 - 24 grader. Årsforbrug cirka 4.200 kwh. Er superglad for min IVT. Nu med et 8,55 kw solcelleanlæg på taget leveret af Scandinavian Solar Systems ApS.
|