HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Information fra Energistyrelsen
Carl Erik
Jeg har stadig nogle gode kontakter i Energistyrelsen fra mine omfattende undersøgelser om varmepumper sidste år.
Jeg har bl.a. brugt dem til at bede de ansvarlige myndigheder om at være meget årvågne mht. tilrettelæggelse af den kommende beskatning af energi.
Selv med den nuværende beskatning og den nuværende el- og oliepris er min besparelse faldet fra ca. 20.000 kr pr år til 10.000 kr pr. år på et luft/vand anlæg i forhold til for et år siden. På jordvarmeområdet er det bestemt ikke bedre. Og en forhøjelse af elafgiften vil være dræbende for varmepumpers udbredelse.
Energistyrelsen har taget det til efterretning, og mere kan jeg så ikke gøre.
I samme moment fik jeg tilsendt et link, hvor Energistyrelsen for vil oplyse om de tiltag der vil blive gjort for at promovere varmepumper, og som jeg hermed sender videre til Heatpumps forum.

[url]http://www.ens.dk/varmepumper
[/url] (Link gjort aktivt af admin).
vh
Carl Erik
Redigeret af PeterKunz d. 02-12-2008 13:40

PeterKunz
Super arbejde Carl Erik!!!Grin
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.

Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 8

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,311
Nyeste bruger: Macila
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.